Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Aktualności

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska o naborze kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska

Od 10 do 28 lutego 2024 r. mieszkańcy zainteresowani aktywnym włączeniem się w działania związane z rewitalizacją będą mogli zgłaszać swoje kandydatury na członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska będącym forum współpracy i dialogu między różnymi środowiskami zainteresowanymi rewitalizacją. Jego skład utworzą mieszkańcy obszaru rewitalizacji, mieszkańcy spoza tego obszaru, przedstawiciele właścicieli, użytkowników lub zarządców nieruchomości z obszarów rewitalizacji, przedstawiciele podmiotów prowadzących na terenie Słupska działalność gospodarczą, przedstawiciele organizacji pozarządowych prowadzących na obszarach rewitalizacji działalność społeczną, przedstawiciele środowiska architektów i urbanistów, oraz inne osoby istotne dla potrzeb rewitalizacji.


W skład Komitetu wejdą też przedstawiciele wskazani przez właściwe jednostki czy instytucje: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, instytucje kultury, placówki edukacyjne z obszaru rewitalizacji, Straż Miejską, Policję, Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Urząd Miejski w Słupsku. Komitet utworzy łącznie nie więcej niż 30 osób, których zadaniem będzie opiniowanie działań miasta oraz doradzanie Prezydentowi Słupska w sprawach związanych z rewitalizacją miasta.

Udział w pracach Komitetu daje szansę realnego wpływu na procesy związane z modernizacją trzech obszarów Słupska; Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia.

Ogłoszenie o rozpoczęciu naboru kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji opublikowane zostanie na miejskim portalu internetowym https://www.slupsk.pl w zakładce "Rewitalizacja". Informacji o naborze kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska udzielają pracownicy Wydziału Zarządzania Funduszami - Referatu Rewitalizacji, pok. 204, Mały Ratusz.

 

 

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

(59) 8488 225

Pokój 204

Urząd Miejski w Słupsku Wydział Zarządzania Funduszami pl. Zwycięstwa 1 (mały ratusz) 76-200 Słupsk

rewitalizacja@um.slupsk.pl

Podziel się

Zielona koniczyna a na niej napis Powodzenia na maturze!
Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Drogie Maturzystki, drodzy Maturzyści!

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów
Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Słupsku odbędzie się w dniu 7 maja 2024 r. o godz. 12:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Kalendarz wydarzeń

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.