Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Aktualności

Nabór wniosków o dofinansowanie remontu lub modernizacji nieruchomości w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji

03.01.2024 – 02.02.2024

Prezydent Miasta Słupska ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2024 r. dotacji dla właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji Miasta Słupska.

O udzielenie dotacji z budżetu Miasta Słupska mogą ubiegać się właściciele lub użytkownicy wieczyści (w tym m.in. wspólnoty mieszkaniowe) nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji Miasta Słupska.

Dotacja może być przeznaczona na roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie części wspólnych budynków, a także prace konserwatorskie i prace restauratorskie w odniesieniu do nieruchomości niewpisanych do rejestru zabytków. Kwota dotacji nie może być wyższa niż 50% faktycznie poniesionych nakładów netto (bez vat) jednak nie więcej niż 100.000,00 zł na jedną nieruchomość.

https://bip.um.slupsk.pl/rada_miejska/uchwaly_rady_miejskiej/35343.html

W celu sprawdzenia odległości, o której mowa w §12 pkt.1) „Szczegółowych zasad udzielania dotacji…” należy skorzystać z portalu System Informacji Przestrzennej (SIP) dostępnego na stronie internetowej Miasta Słupska:

https://geoportal.slupsk.eu/#

Wnioski należy składać w terminie od 3 stycznia do 2 lutego 2024 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór wniosków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji – edycja 2024” osobiście lub pocztą w kancelarii głównej Urzędu Miejskiego w Słupsku pl. Zwycięstwa 3 pok. nr 6, w godzinach pracy Urzędu. Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Słupsku!

Szczegółowe informacje o naborze oraz niezbędne załączniki znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska https://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/38656.html

Wszelkie informacje na temat naboru wniosków udziela Referat Rewitalizacji Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1 (pok. 204, III piętro, Mały Ratusz) tel. 059 84 88 225.

 

Załączniki:

Szczegolowe_zasady_udzielania_dotacji.pdf (140,2 kB)

Wzór wniosku o dotację.pdf (96,1 kB)

Wzór wniosku o dotację.ods (12 kB)

Lista_ulic_Specjalnej Strefy Rewitalizacji.pdf (66,8 kB)

Formularz informacji de minimis.pdf (154,3 kB)

Formularz_oceny_wnioskow.pdf (185,8 kB)

Wzór oświadczenia RODO.pdf (44,4 kB)

Wzór umowy_dotacji.pdf (199,1 kB)

Wzór oświadczenia_okreslajaceglo_tytul_prawny_do_nieruchomosci.pdf (148,4 kB)

Wzór sprawozdania.pdf (122,9 kB)

Wzór zestawienia_wykonanych_prac.pdf (124,1 kB)

Mapa_inwestycji.pdf (3 MB)

Poradnik_2024.pdf (338,9 kB)

Zielona koniczyna a na niej napis Powodzenia na maturze!
Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Drogie Maturzystki, drodzy Maturzyści!

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów
Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Słupsku odbędzie się w dniu 7 maja 2024 r. o godz. 12:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Kalendarz wydarzeń

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.