Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Aktualności

Do 11 lutego br. (do godz. 14:30) można składać wnioski o dofinansowanie remontu lub modernizacji nieruchomości

O udzielenie dotacji z budżetu Miasta Słupska mogą ubiegać się właściciele lub użytkownicy wieczyści (w tym m.in. wspólnoty mieszkaniowe) nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji Miasta Słupska.

 

Dotacja może być przeznaczona na roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie części wspólnych budynków, a także prace konserwatorskie i prace restauratorskie w odniesieniu do nieruchomości zarówno objętych jak i nieobjętych ochroną konserwatorską. Kwota dotacji nie może być wyższa niż 50% faktycznie poniesionych nakładów netto (bez VAT) jednak nie więcej niż 100.000,00 zł na jedną nieruchomość.

Tryb składania wniosków i zasady ich oceny oraz wszelkie informacje związane z przekazaniem i rozliczeniem dotacji, zawarte są w "Szczegółowych zasadach udzielania dotacji właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji", stanowiących załącznik do uchwały XXXVII/573/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 2021 r. w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Słupska Specjalnej Strefy Rewitalizacji http://bip.um.slupsk.pl/rada_miejska/uchwaly_rady_miejskiej/35343.html

W celu sprawdzenia odległości, o której mowa w §12 pkt.1) „Szczegółowych zasad udzielania dotacji…” należy skorzystać z portalu System Informacji Przestrzennej (SIP) dostępnego na stronie internetowej Miasta Słupska pod linkiem https://geoportal.slupsk.eu/sipl/app/index# (Pomiaru można dokonać w celach informacyjnych. Właściwy pomiar zostanie dokonany przez Komisję oceniającą wnioski).

Wnioski należy składać w terminie od 12 stycznia do 11 lutego 2022 r. (do godz. 14:30) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór wniosków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji” osobiście lub pocztą w kancelarii Urzędu Miejskiego w Słupsku pl. Zwycięstwa 3, pok. nr 6, w godzinach pracy Urzędu.

Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Słupsku!

 

Wszelkie informacje na temat naboru wniosków udzieli Referat Rewitalizacji Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1 (pok. 204, III piętro, Mały Ratusz) tel. 059 84 88 225.

 

Wzory załączników:

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

(59) 8488 225

Pokój 204

Urząd Miejski w Słupsku Wydział Zarządzania Funduszami pl. Zwycięstwa 1 (mały ratusz) 76-200 Słupsk

rewitalizacja@um.slupsk.pl

Podziel się

Zielona koniczyna a na niej napis Powodzenia na maturze!
Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Drogie Maturzystki, drodzy Maturzyści!

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów
Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Słupsku odbędzie się w dniu 7 maja 2024 r. o godz. 12:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Kalendarz wydarzeń

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.